.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...
یک مازندرانی و وزارت نفت

یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت بوده است.

بنابراین گزارش، علی کردان پیش از این، معاون اداري و مالي صدا و سيما  و زمانی نیز معاونت پارلمانی صدا و سیما را بر عهده داشت. علی کردان اهل مازندران است.

وی همچنین  پيش از اين در سمت‌هاي مختلف از نهادهاي لشکری گرفته تا کشوری مدیریت کرده است. فرمانداري گنبد، داديار دادگاه انقلاب و معاونت سازمان ثبت و اسناد و املاك،مدیریت در سازمان جهانگردی آخرین شغل وی قبل از ورود او به صدا و سیما به شمار می آید. گفتنی است وی به علت درخشيدن در پست فرمانداري گنبد به دفتر رياست جمهوري وقت (آيت‌الله خامنه‌اي) راه يافت و پله‌هاي ترقي خود را از آنجا آغاز كرده است.

این منبع آگاه در پایان گفت: به زودی حکم برکناری وزیری هامانه اعلام می شود و پس از آن، کردان به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس معرفی می شود.

کردان در انتخابات دوره هفتم مجلس با تمام توان و قوا در عرصه‌ حضور پيدا كرد. اما ناگهان انصرافش را اعلام نمود. عده ای هنوز نیز بر این باورند که ماجراي پرونده تحقيق و تفحص مالي از صدا و سيما توسط كميسيون فرهنگي مجلس ششم، عامل اصلي عدم پذيرش استعفاي وي از سمتش در صصدا و سیما به شمار مي‌رود.

وي طي سال‌هاي اخير تحصيلاتش را هم تكميل نموده است . کردان دارای مدرك دكتراي حقوق ازدانشگاه آكسفورد است. وی همچنین عضو هيأت علمي دانشكده‌ي فقه و حقوق دانشگاه آزاد نیز هست. او علاوه بر ممارست در سخنوري، كوشيده با چاپ چند كتاب كم حجم با موضوعاتي چون جوانان و توسعه ، خود را به سطوح عالی مدیریتی ارتقا دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 24 ارديبهشت 1386
فاتحه وزارت نفت را باید خواند.مازندران انگور ممیج ناوونه
ساروی 25 ارديبهشت 1386
شمال نیوز شما انچنان تعریف تمجید از این اقا راه انداختی انگار باورتان شد دکترای واقعی از طریق ورودی کنکور سراسری با رقابت جوانان مستحق این مملکت تحصیلات دانشگاهی طی کرده . نخیر ایشان در امتحان کنکور قبل از سال 57 برای سهمیه تربیت معلم با مدرک فوق دیپلم قبول شد ه بود . الباقی مدرک را مدیون این نظام ...
ساروی 25 ارديبهشت 1386
ساروی ها چشم ندارن همشهریشان را در پله ترقی ببیند . بابا حمایت کنید
ساروی 25 ارديبهشت 1386
وزیر شدن حقشه کسی که در صدا و سیما زیر بار تفحص نمایندگان نرفت و بخوبی جواب آنها را داد در اینجا هم موفق میشه .
saghi 25 ارديبهشت 1386
موفق باشند
نا شناس 25 ارديبهشت 1386
بنظر من در طی 28 سال انقلاب از افراد نادر مازندرانی هر کاری از دستش بر میامد انجام میداد .
در زمان مسئولیتش در صدا و سیما هوای مازندرانیها را زیاد داشت من خودم شاهد بودم از درب ورودی صدا سیما تا دفتر لاریجانی بچه های مازندرانی بودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.045 seconds.